Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • а знаете ли че.........

    За 1.8 тс не съм убеден, но 2.0 тс (като моята) е с демпферен маховик. Та идеята ми е, че при промяна на оборотите възникват инерционни моменти, промяната на които на празен ход компа не успява да отработи и затова клати оборотите и двигателят не работи стабилно.
    Не знам дали съм на прав път, но си отремонтирах маховика .Резултата ще е ясен като приключа с основния ремонт. Между другото, като разцепих мотора, установих че имам залепнали сегменти.Тоест, другата възможна причина действително може да е повишено налягане в картера .(За който не си е виждал мотора, пояснявам, че има по един компресионен един црепер? ринг и един маслообиращ) .Така че, ако мотора ви мени оборотите в големи граници (при мен беше така 600-1200), може да пробвате да извадите маркуча на отдушника и го запушите като по този начин имитирате, че няма протечки на изгорели газове в картера. При мен се оправиха оборотите, след като извадих отдушника .Всъщност, клатенето измени честотата си (900-1000). Сега се надявам, че с ремонта на маховика проблема щте изчезне напълно. Надявам сее съм ви бил полезен с нещо

    Може и да си бил полезен, ама аз бая се озорих с твоето писание!
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 11:03. Основание: Правопис!

    Comment


    • Първоначално публикувано от batzoro Покажи съобщение
      Сега се надявам, че с ремонта на маховика проблема щте изчезне напълно. Надявам сее съм ви бил полезен с нещо
      Какво точно му ремонтираш на маховика????
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от batzoro Покажи съобщение
        !
        И на кое наричаш отдушник, че много хора бъркат отдушник с байпаса на дросела? Да не би него да си дръпнал?
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
          И на кое наричаш отдушник, че много хора бъркат отдушник с байпаса на дросела? Да не би него да си дръпнал?
          А сега де байпаса и отдушника са едно и също нещо. На маркуча преди дросела има отгоре едно малко маркуче което влиза в капака на клапните там има една камера от която излиза и влиза в едно клапанче а от там в смукателния колектор т.е. вентилацията на картера е част от байпаса на дросела
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            т.е. вентилацията на картера е част от байпаса на дросела
            А така, имах предвид да не го е откачил откъм тръбата след дебитомера...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • Колеги. Я се замислете малко! За какво е този маховик? Змаислете се каква роля играе и щом си отговорите си помислете пак дали има вероятност кутията да увлича мотора!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                Благодария за сърказма....но има колеги , които се интересуват от решаването на проблема им без да им одере кожата някой мошеник. Аз съм от 4 дни алфист. Колата ми е кукла....4ерна перла 1.8 TS...с джанти 17-ки удоволствието да я ръчкаш е голямо. Единственият кусур е това клатене на оборотите на празен ход. Вчера реших да направя един експеримент...сложих А95 от най-мизерната бургаска бензиностанция...и какво се оказа...като я запалих студена при подаване на газ моторът се дави и не вдига обороти...след загрявяне и каране около 30мин започва яко клатене на празен ход. След това отидох на най- модерната бензиностанция и сложих 100 октанов бензин....оборотите на празен ход заспаха....утре ще изследвампаленето. Какъв е изводът?
                Ако се окаже това - ламбда сондата не е наред. Надявам се новата да е истинска и да не си запоявал някъде кабелите а да си използвал куплунзите. А деботомерът като е нов би ли ми написал модела и парт номера? Пише ги в/у него

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Колеги. Я се замислете малко! За какво е този маховик? Змаислете се каква роля играе и щом си отговорите си помислете пак дали има вероятност кутията да увлича мотора!
                  Готов съм да ти докажа на всяка цена че при движение по инерция скоростната кутия увлича мотора.
                  А маховика служи за едно нещо -определя неравмерноста на въртящия двигателя в зависимост от предназначението му. Пример ако двигателя се използв при състезателен автомобил масата на маховика се прави възможно най малка с цел по малка маса за развъртане от двигателя при ускорение, а ако се прави с цел генераторно изпълнение маховика се прави с много-по голяма маса от обикновено.
                  А сега при движение се въртят гумите с джантите въртят се полуоските въртят диференциала (главното предаване ) а той върти изходящия вал на скоростната кутия. Изходящия вал при движение по инерция се върти свободно но той има връзка със входящия вал на скоростната кутия ( лагеруват един в друг) освен това и двата вала са зацепени със паразитния вал на скоростната кутия. И сега по време на инерция хлабините в в мястото на зацепване на двата вала са запълнени с масло и при въпросното движение по инерция се получава увличане на двигателя от скоростната кутия. Това най ясно се вижда при някой автомобили при минусови температури при запалване на студено и оставяне на свободна се получава леко тръгване на автомобила дължащо се на въпросното увличане само че посоката му е на обратно от двигателя към скоростната кутия.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Готов съм да ти докажа на всяка цена че при движение по инерция скоростната кутия увлича мотора.
                    А маховика служи за едно нещо -определя неравмерноста на въртящия двигателя в зависимост от предназначението му. Пример ако двигателя се използв при състезателен автомобил масата на маховика се прави възможно най малка с цел по малка маса за развъртане от двигателя при ускорение, а ако се прави с цел генераторно изпълнение маховика се прави с много-по голяма маса от обикновено.
                    А сега при движение се въртят гумите с джантите въртят се полуоските въртят диференциала (главното предаване ) а той върти изходящия вал на скоростната кутия. Изходящия вал при движение по инерция се върти свободно но той има връзка със входящия вал на скоростната кутия ( лагеруват един в друг) освен това и двата вала са зацепени със паразитния вал на скоростната кутия. И сега по време на инерция хлабините в в мястото на зацепване на двата вала са запълнени с масло и при въпросното движение по инерция се получава увличане на двигателя от скоростната кутия. Това най ясно се вижда при някой автомобили при минусови температури при запалване на студено и оставяне на свободна се получава леко тръгване на автомобила дължащо се на въпросното увличане само че посоката му е на обратно от двигателя към скоростната кутия.
                    Това наистина го има, но все пак е слабо. При мен е в рамките на около 400оборота/мин

                    Comment


                    • Съгласен съм да го има зимата когато колата е на свободна и без натснат съединител. Ама мисля, че не се вписва при играене на обороти с натиснат съединител.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Съгласен съм да го има зимата когато колата е на свободна и без натснат съединител. Ама мисля, че не се вписва при играене на обороти с натиснат съединител.
                        То не е играене, те просто леко може да се вдигнат при кола по инерция

                        Comment


                        • А вие замисляли ли сте се че клатенето го има и ма място... Понеже моята си клати когат си поиска... Ми направи впечатление че на място като и подам газ и след това оборотите си паднат плавно до ~850, в движение не клати. но когато ри подаване на гас след това оборотите паднат до ~700 и се върнат на 850, в движение клати....

                          А сега казвам и защо клати!

                          Когато колата се движи е направена така че при натискане на съединител и пускане на газта има едно задържане на оборотите на които е била, ( предполагам е измислено за по-плавна смяна на скорости ) с думи ми е трудно да го убесня.

                          Та колата си се движи и ние пускаме по инерция...
                          следва падане на обороти до ~700 и опит на ЕКУ да вдигне оборотите, но поради това задържане ако мога да го нарека така, оборотите се вдигат повече и ЕКУ тръгва да ги намаля.... и така безкраен цикъл.

                          На 90 % съм сигурен че това се дължи на смущения по окабеляването ( букси, сигнални кабели, маса ).

                          На мен просто не ми се занимаваше и махнах пин 15 и вече 10 месеца е ток.

                          Проблема 100% не е софтуерен. Лично съм оправял видно пречупени кабели на моята кола.

                          Не искам да си налагам мнението, просто споделям с вас какво съм открил.

                          Ако някой от Бургас иска, може да дойде и да му покажа за какво става дума.

                          А ПРИ СЕЛЕСПИЙД ТОВА ЗАДЪРЖАНЕ ГО ИМА ПОСТОЯННО.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • Искам да кажа колеги и аз имах този проблем наскоро ми менеше оборотите в този диапазон и се оказа нещо много елементарно поне при мен!Оказа се че моторчето за празен ход е правило целия проблем като цяло,та значи свалих това моторче седнах и го отворих и вътре сякаш си беше наред но видях 4е едното лостче е излязло о го бутнах навътре и то щракна след монтажа я запалих и какво да ви кажа просто спииииии!от тогава нямам никакав проблем досега дано на пове4е колеги да съм помогнал!!!
                            Last edited by cuoresportivo; d.m.y г., 21:04.
                            Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
                            Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

                            Comment


                            • При мен оборотите след финно регулиране на самия дросел и правилна адапация заспаха. Иначе и аз много голям го ядох с тия обороти. Има едно винтче на дросела дето опира в корпуса. При мен беше износило корпуса и си направило дупчица. Врътнах го съвсем леко да компенсира износването, пренастроих самата клапа смпрямо оста. Да ляга плътно. Почистих оста и втулките и ги смазах и от тогава няма и помен от играене на обороти. Иначе колкото и да чистите дросела и да го пръскате със спрейове е временно решение. Докато мине адаптивния период. После пак същото. Трябва някой с желание и любов дет се вика да разглоби дросела на съствани части да почисти да смаже, да регулира и всичко ще си дойде на мястото.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                При мен оборотите след финно регулиране на самия дросел и правилна адапация заспаха. Иначе и аз много голям го ядох с тия обороти. Има едно винтче на дросела дето опира в корпуса. При мен беше износило корпуса и си направило дупчица. Врътнах го съвсем леко да компенсира износването, пренастроих самата клапа смпрямо оста. Да ляга плътно. Почистих оста и втулките и ги смазах и от тогава няма и помен от играене на обороти. Иначе колкото и да чистите дросела и да го пръскате със спрейове е временно решение. Докато мине адаптивния период. После пак същото. Трябва някой с желание и любов дет се вика да разглоби дросела на съствани части да почисти да смаже, да регулира и всичко ще си дойде на мястото.
                                А някой беше написал това винтче да не се пипа

                                Comment

                                Working...
                                X